A més d'una acurada selecció d'arrendataris i una eficient gestió en el cobrament de la vostra renda (puntualment abonada en el vostre compte el darrer dia del mes en curs), oferim amb el nostre servei d'administració l'assistència jurídica integral a propietaris: ja sigui per a qüestions relatives a les condicions contractuals de l'arrendament com en cas de morositat o impagament del lloguer, Marebens donarà cobertura jurídica, defensa judicial i extrajudicial (sense costos addicionals i sense límits) als seus clients.
Deixeu de preocupar-vos pels terminis d'emissió i pagament de les contribucions urbanes. A Marebens ens cuidem de domiciliar i gestionar el pagament d'aquests impostos, així com qualsevol despesa relacionada amb l'administració del vostre immoble i us la compensem amb la liquidació mensual de la vostra renda.
El nostre servei d'avaries gestionarà qualsevol incidència que afecti el funcionament del vostre immoble, tractant amb l'arrendatari/a afectat/da, posant-los en contacte amb els nostres professionals de confiança i resolent l'avaria de forma ràpida i eficient.
Com a suport al nostre servei de cobertura jurídica a propietaris, disposem d'un departament de mediació per tal de tractar les incidències relacionades amb l'impagament dels lloguers. Ambdós serveis busquen garantir al màxim el cobrament de les vostres rendes.
Volem oferir la màxima transparència en la gestió de les finques confiades en administració. Per això, com a propietaris clients de Marebens, podreu consultar a través del nostre portal web l'estat de comptes del vostre immoble a temps real, així com descarregar-vos tots els documents relatius als vostres arrendaments.
Gestioneu el vostre immoble mitjançant aquest enllaç
Consulteu els detalls del vostre arrendament: contracte, liquidacions, incidències, rebuts i altres documents.
Descarregueu-vos documents: certificats de renda, liquidacions, rebuts, etc.
Contacteu directament amb nosaltres: consultes, dubtes, incidències relatives al lloguer del vostre immoble.
Visualitzeu l'estat de comptes de la vostra finca: ingressos, despeses, cobrament de rebuts, etc.
Des d'una cèdula d'habitabilitat i fins a les noves certificacions d'eficiència energètica, passant per les Inspeccions Tècniques de l'Edifici, ens ocupem de tramitar tots els certificats de l'edifici actualment exigibles per llei a l'hora de llogar o vendre un immoble.
El nostre servei d'avaries gestionarà qualsevol incidència que afecti el funcionament del vostre pis o local, posant-vos en contacte amb els nostres professionals de confiança i tractant l'avaria/incidència el més ràpidament i eficient possible.
Accedeix a tota la informació necessària i resol tots els teus dubtes relatius a la formalització, gestió i finalització del teu contracte de lloguer:
Quina documentació he d'aportar?
Tinc una avaria/incidència al pis, què faig?
Vull deixar l'immoble abans del termini establert, què he de fer?
Les despeses de comunitat i els impostos municipals (IBI i brossa) es troben inclosos en el preu de lloguer fixat per a habitatges. Per tant, no tindràs sorpreses ni en la formalització del contracte ni en el pagament del teu rebut mensual, que només es pot veure alterat per possibles augments anuals d'aquestes taxes.
Si els subministraments bàsics de la llar (aigua, llum i/o gas) no estan donats d'alta en el moment de llogar el pis que vols, nosaltres t'ajudem a fer-ho: t'oferim tota la informació necessària per a que puguis realitzar aquests tràmits i, opcionalment i si ho requereixes, posem al teu abast el nostre servei de tramitació d'altes que les formalitzarà per tu. T'assessorem també, si ho necessites, en la contractació d'una assegurança que cobreixi els teus béns i pertinences en cas d'un imprevist.