Avantatges per a propietaris i llogaters

Si sou propietaris d'un immoble per llogar a Marebens disposeu d'un servei integral de gestió destinat a garantir una òptima administració del vostre patrimoni.  Si sou llogaters d'un immoble gestionat per Marebens, trobareu en nosaltres un servei permanent d'atenció i assistència, tant abans com després de formalitzar el vostre lloguer.


  • Propietari: Què ens diferencia dels altres?

    • Màximes garanties de cobrament
      Màximes garanties de cobrament

      Vetllem cada dia per una millor gestió del vostre immoble

      A més d'una acurada selecció d'arrendataris i una eficient gestió en el cobrament de la vostra renda (puntualment abonada en el vostre compte el darrer dia del mes en curs), oferim amb el nostre servei d'administració l'assistència jurídica integral a propietaris: ja sigui per a qüestions relatives a les condicions contractuals de l'arrendament com en cas de morositat o impagament del lloguer, Marebens donarà cobertura jurídica, defensa judicial i extrajudicial (sense costos addicionals i sense límits) als seus clients.

    • Gestió i pagament d'impostos
      Gestió i pagament d'impostos

      Administrem totes les despeses vinculades al vostre immoble.

      Deixeu de preocupar-vos pels terminis d'emissió i pagament de les contribucions urbanes. A Marebens ens cuidem de domiciliar i gestionar el pagament d'aquests impostos, així com qualsevol despesa relacionada amb l'administració del vostre immoble i us la compensem amb la liquidació mensual de la vostra renda.

    • Servei d'Avaries
      Servei d'Avaries

      Resposta segura davant de qualsevol incidència

      El nostre servei d'avaries gestionarà qualsevol incidència que afecti el funcionament del vostre immoble, tractant amb l'arrendatari/a afectat/da, posant-los en contacte amb els nostres professionals de confiança i resolent l'avaria de forma ràpida i eficient.

    • Assessorament jurídic i mediació
      Assessorament jurídic i mediació

      Protecció màxima pels nostres clients

      Com a suport al nostre servei de cobertura jurídica a propietaris, disposem d'un departament de mediació per tal de tractar les incidències relacionades amb l'impagament dels lloguers. Ambdós serveis busquen garantir al màxim el cobrament de les vostres rendes.

    • Accés online
      Accés online

      Entreu al vostre compte des de casa i a temps real

      Volem oferir la màxima transparència en la gestió de les finques confiades en administració. Per això, com a propietaris clients de Marebens, podreu consultar a través del nostre portal web l'estat de comptes del vostre immoble a temps real, així com descarregar-vos tots els documents relatius als vostres arrendaments.

      Gestioneu el vostre immoble mitjançant aquest enllaç

      Consulteu els detalls del vostre arrendament: contracte, liquidacions, incidències, rebuts i altres documents.

      Descarregueu-vos documents: certificats de renda, liquidacions, rebuts, etc.

      Contacteu directament amb nosaltres: consultes, dubtes, incidències relatives al lloguer del vostre immoble.

      Visualitzeu l'estat de comptes de la vostra finca: ingressos, despeses, cobrament de rebuts, etc.

    • Tramitació de cèdules i certificats
      Tramitació de cèdules i certificats

      Facilitem el tràmit de tots els certificats legalment exigibles

      Des d'una cèdula d'habitabilitat i fins a les noves certificacions d'eficiència energètica, passant per les Inspeccions Tècniques de l'Edifici, ens ocupem de tramitar tots els certificats de l'edifici actualment exigibles per llei a l'hora de llogar o vendre un immoble.

  • Llogater: avantatges pensats per a TU

    • Servei d'Avaries
      Servei d'Avaries

      Resposta segura davant de qualsevol incidència

      El nostre servei d'avaries gestionarà qualsevol incidència que afecti el funcionament del vostre pis o local, posant-vos en contacte amb els nostres professionals de confiança i tractant l'avaria/incidència el més ràpidament i eficient possible.

    • Punt d'informació i assistència
      Punt d'informació i assistència

      Tota la informació útil abans i després de llogar un immoble

      Accedeix a tota la informació necessària i resol tots els teus dubtes relatius a la formalització, gestió i finalització del teu contracte de lloguer:

      Per a accedir a un lloguer

      Quins requisits demanen?

      Quina documentació he d'aportar?

      Durant el lloguer

      Tinc una avaria/incidència al pis, què faig?

      Qui se n'ha de fer càrrec?

      Per a rescindir un lloguer

      Vull deixar l'immoble abans del termini establert, què he de fer?

    • Lloguer Tot Inclòs
      Lloguer Tot Inclòs

      Els nostres preus de lloguer inclouen taxes i impostos

      Les despeses de comunitat i els impostos municipals (IBI i brossa) es troben inclosos en el preu de lloguer fixat per a habitatges. Per tant, no tindràs sorpreses ni en la formalització del contracte ni en el pagament del teu rebut mensual, que només es pot veure alterat per possibles augments anuals d'aquestes taxes.

    • Alta de serveis i subministraments
      Alta de serveis i subministraments

      T'ajudem a posar en marxa el teu pis.

      Si els subministraments bàsics de la llar (aigua, llum i/o gas) no estan donats d'alta en el moment de llogar el pis que vols, nosaltres t'ajudem a fer-ho: t'oferim tota la informació necessària per a que puguis realitzar aquests tràmits i, opcionalment i si ho requereixes, posem al teu abast el nostre servei de tramitació d'altes que les formalitzarà per tu. T'assessorem també, si ho necessites, en la contractació d'una assegurança que cobreixi els teus béns i pertinences en cas d'un imprevist.